مدیرکل بنیاد گیلان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را رسالت ذاتی بنیاد دانست و اظهار کرد: درمان و اشتغال دو اولویت بنیاد در سال 98 است و در این راستا باید از همه ظرفیت‌ها بهره بگیریم و صرفا به منابع و امکانات بنیاد اکتفا نکنیم.
کد خبر: ۷۴۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹ 04 May 2019

 درمان و اشتغال اولویت های بنیاد در سال 98 است

 

به گزارش ایثار: عبدالله پاکاری صبح امروز در نشست شورای مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، با اشاره سیل اخیر در گیلان اظهار کرد: عوارض ناشی از این بلای طبیعی همچنان ادامه دارد و جامعه هدف بنیاد را در استان‌های سیل زده تحت تاثیر قرار داده است لذا برای تحقق اهداف سازمانی در سال جاری باید همت و تلاش مضاعفی داشته باشیم.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به تشدید تهدیدها و تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی طی روزهای  اخیر، یادآور شد: همانگونه که در طول چهل سال گذشته تیرهای دشمنان به سنگ خورده، این بار نیز همه این توطئه‌ها علیه خودشان نتیجه می‌دهد.


وی با بیان اینکه امروز دشمنان آشکارا اعلام می‌کنند به دنبال براندازی نظام اسلامی هستند، اضافه کرد: در چنین شرایطی آحاد جامعه وظیفه دارند نسبت به انجام ماموریت‌های خود احساس مسئولیت کنند. همکاران بنیاد نیز باید علاوه بر حفظ و تقویت روحیه امید در مردم، سعه صدر در پاسخگویی به جامعه هدف را مد نظر قرار دهند.


مدیرکل بنیاد گیلان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را رسالت ذاتی بنیاد دانست و اظهار کرد: درمان و اشتغال دو اولویت بنیاد در سال 98 هستند و در این راستا باید از همه ظرفیت‌ها بهره بگیریم و صرفا به منابع و امکانات بنیاد اکتفا نکنیم.


وی از تصفیه بدهی‌های سال 97 ایثارگران در حوزه درمان طی روزهای آتی خبر داد و خاطرنشان کرد: به دنبال استفاده از ظرفیت‌های درمانی لازم برای جامعه ایثارگری استان هستیم و امیدواریم با این تمهیدات مشکلات جامعه هدف را به حداقل برسانیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار